• Continuazione classica, sti vitture sò dotati di TA
  • Continuazione classica, sti vitture sò dotati di TA

U monitoraghju di a pressione di i pneumatici hè u monitoru di salute di i pneumatici, chì pò guarantisci a sicurità di i pruprietarii di e vitture è di e so vitture.

Pressione di pneumatici insufficiente, disastru senza fine

U cusì chjamatu pressione di pneumatici, disastru senza fine.Quandu i unghie di i pneumatici, l'anziane di a rotella, l'usura seria è altre cundizione causanu a pressione di i pneumatici troppu bassu, faciule da guidà à scoppià i pneumatici, s'ellu ùn si trova micca in u tempu, iè, pò causà gravi accidenti di sicurezza, causendu vittime è perdite di pruprietà, hè un enormu. minaccia à a sicurità di guida!

@ Great Wall / Harvard / Euler / Wey i pruprietarii di vitture guardanu quì

Schrader

Schrader U sensoru di pressione di pneumatici OER101 hè prontu per u putere hardcore per furnisce a sicurità per u vostru viaghju Cose boni, amway, garanzia di sicurità

SchraderSchrader U sensoru di pressione di pneumatici tedescu OER101 hè urigginariamente equipatu cù a serie di vitture Great Wall / Harvard / Euler / Wey, quasi 30 anni di sperienza di sustegnu OE, stabile è precisa, assicuranza di qualità.

Continuazione classica, sti ca1 Continuazione classica, sti ca2

✱ Antenna PCB RF, stabilità di u signale wireless, precisione, è senza perdita quandu a velocità di u veiculu hè in 150 km / h;

✱ Chip propiu propiu, sviluppatu prufessiunale, cù ligera fuga d'aria è percepzione immediata;

✱Installazione faciule, rimpiazzamentu veloce, è supportu a sostituzione unu-à-unu di sensori originali danneggiati;

A vita di a bateria pò ghjunghje sin'à 5 anni o 70000 chilometri, cù una durabilità longa;

✱Disegnu di forza centrifuga inversa, strettamente adattatu cù u mozzu di a rota sottu operazione à alta velocità;

✱U sensoru di pressione di i pneumatici di gomma hà una ermeticità più forte è a so propria valvula hè strettamente cunnessa;

✱Standard di qualità di qualità di vittura, imballaggio saldatu laser, cunsumu di energia più bassu, pesu più ligeru;

✱Sonnu intelligente, chì si sveglia immediatamente quandu u veiculu principia, riduce in modu efficace u cunsumu d'energia è allunga a vita di serviziu.

Sensore di pressione di pneumatici OER101 Bona adattabilità è riduzzione efficace di u cunsumu di carburante.Corrispondenza originale Great Wall/Harvard/Euler/WeyA serie di vittura assicura sicura è cunfortu ogni viaghju  Sempre monitorate è esse sicuru cun voi!


Tempu di posta: 01-06-2023